۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۰۱

احضار یک شهروند آلمانی به دلیل حمایت از فلسطین

احضار یک شهروند آلمانی به دلیل حمایت از فلسطین

یک شهروند آلمانی به دلیل اشتراک پُستی در حمایت از غزه توسط پلیس این کشور برای بازجویی احضار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، الماس کازدال، شهروند آلمانی که در شهر دانشتات زندگی می‌کند به خبرگزاری آناتولی گفت: به دلیل اشتراک‌گذاشتن پستی در حمایت از فلسطین در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، پلیس آلمان احضاریه‌ای به خانه‌ام فرستاد و من را برای بازجویی فراخوانده است.

این شهروند آلمانی افزود: وقتی پرسیدم برای چه مرا احضار کرده‌اید؟، گفتند که با اشتراک هشتگ (#GazaHolocaust) در پستم قانون کیفری را نقض کرده‌ام. از نظر آنها من با این هشتگ افکار عمومی را تحریک کرده‌ام. من بازجویی را رد کردم.

کازدال ابراز داشت: به پلیس گفتم تا زمانی که وکیلم نباشد هیچ حرفی نخواهم زد. در هیچ پستی که من به اشتراک گذاشتم هیچ‌گونه تبعیض نژادی وجود ندارد؛ اروپا و آلمان در هر فرصتی به جهان از آزادی بیان و آزادی اندیشه می‌گویند، این کار آنها ریاکاری و استانداردهای دوگانه است.

شهروند آلمانی مذکور اضافه کرد: همچنین به پلیس گفتم که این مسئله که برای آن فراخوانده شده‌ام برای آلمان و دموکراسی آلمان شرم‌آور است.

کد خبر 6229727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      این ایت ماهیت دولت نئونازیست وهیتلری آلمان هرگزحاضرنیست صدای حقی را ومظلومی را بشنود؛ آلمان خودیک مزدورودست نشانده ی آمریکا وصهیونیستهاست.
    • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      0 0
      سکولاریسم دیکتاتورترین و تمامیت‌خواه‌ترین ایدئولوژی جهانه.